Schweppes Mixology: odabrani najbolji u pravljenju koktela sa Švepsom

Ovaj vikend započeli smo u takmičarskom duhu na Schweppes Mixology takmičenju barmena. Strastveni zaljubljenici u bartending su imali zadatak da svoju inspiraciju za nove recepte, u kojima ćemo sigurno uživati za njihovim barovima, pronađu u nekim od ukusa Švepsa (kultni Bitter Lemon i Tonic Water, egzotični Tangerine ili reski Aperitivo i Jazzy Ginger). Takmičenje je održano u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.

Nebojsa Mrdja Photography

U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri odabrao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu pred tehničkim, javnim i skrivenim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni, te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom Mediterana, đumbirom, ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom, uz Šveps kao jedini obavezan sastojak.  

Nebojsa Mrdja Photography
Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve – od kontakta s publikom, preko tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom, skrivenom žiriju. Nakon što su ocene sabrane, za najboljeg je proglašen barmen Marko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao u reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, u ritmu muzike. Marko je kao i drugoplasirani Petar Terzić i trećeplasirana Tijana Stević, dama među barmenima za koju smo i mi navijali,  osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji takmičari su zajednički ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u daljem radu.

Nebojsa Mrdja Photography
Kroz ovo takmičenje, Coca-Cola HBC je sa ugostiteljskim sektorom još jednom podelila svoju ekspertizu i pokazala da u budućnosti možemo da očekujemo još bogatiju ponudu napitaka.

Share Button

Aleksandra Ivanović

Beogradsko dete koje je iskvarila Barselona. Uživa u digitalnom svetu, putovanjima i ukusnoj hrani. Životni moto: Eat well, travel often.

1 коментар

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *