Proslava 130 godina vinarije Tikveš
Vinarija „Tikveš“, regionalni lider u proizvodnji vina, proslavila je prošle nedelje 130 godina uspešnog rada, ni manje ni više nego u Beogradu.
Ključni zaokret u napredovanju najstarije vinarije u Makedoniji i jugoistočnoj Evropi dogodio se 2003. godine kada je „Tikveš“ kupila investiciona grupa „M6“. Ulaganja od preko 30 miliona evra u svaki segment proizvodnje, kao i stroga kontrola kvaliteta, pozicionirale su Vinariju „Tikveš“ na mesto lidera na Balkanu koji svojim visokokvalitetnim vinima osvaja inostrano tržište.
Danas, vinarija „Tikveš“ godišnje proizvodi oko 12 miliona litara vrhunskog vina i 50% svojih proizvoda plasira na tržišta više od 25 zemalja širom sveta, pored tradicionalnog prisustva na tržištima u Srbiji i u regionu. Istinski kvalitet vina i visoke ocene sa više od 90 poena uglednog vinskog kritičara Roberta Parkera, kao i preko 50 prestižnih nagrada svake godine, osigurali su Vinariji „Tikveš“ mesto u elitnoj vinskoj industriji, ali i dostupnost u Velikoj Britaniji, zemljama Zapadne Evrope, Skandinavije, SAD i Kini.
Vođen sloganom „kvalitet ispred kvantiteta“, „Tikveš“ beleži rast iz godine u godinu nudeći odličan kvalitet i širok portfolio proizvoda koji može da zadovolji različite grupe potrošača. Deo strasti Vinarije „Tikveš“ čine i izvaredne lokacije vinograda pretočene u poznata i priznata vina širom sveta kao što su Barovo i Lepovo, a koja su prepoznata od strane svetskog eksperta, jednog od pet najboljih enologa u svetu i saradnika vinarije „Tikveš“, gospodina Filipa Kambija. Vinarija „Domain Lepovo“ je deo ˝Tikveš˝stategije i to je prva butik vinarija na ovim prostorima po ugledu na francuske butik vinarije fokusirane na ograničenu proizvodnju vina najvišeg kvaliteta, isključivo iz vlastitih vinograda.
„Tikveš“ je usmeren ka razvoju kvaliteta svojih proizvoda, inovacijama, praćenju trendova, ali ne zaboravlja značaj nasleđa, spoj tradicionalnog i modernog, podneblja i ljudi, lokalnog i inostranog, što kruniše vinima neponovljivog ukusa.
130 godina rasta rezultat je vizionarske odlučnosti, znanja, hrabrosti i spremnosti na usavršavanje, a upravo to čini koncept kojim će „Tikveš“ nastaviti da razvija svoju autentičnost i lidersku poziciju.
Aleksandra Ivanović
Beogradsko dete koje je iskvarila Barselona. Uživa u digitalnom svetu, putovanjima i ukusnoj hrani. Životni moto: Eat well, travel often.